Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.

2012

| Drukāt

KOMISIJAS SAŅEMTĀS SŪDZĪBAS PAR KREDĪTIESTĀŽU DARBĪBU

No 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim kopā saņemtas 195 kredītiestāžu klientu sūdzības.

Visos gadījumos, kad klients ir sūdzējies par konkrētas kredītiestādes darbību, Komisija ir pieprasījusi tai sniegt skaidrojumus par radušos situāciju. Šogad par 195 sūdzībās minēto Komisija kredītiestāžu rīcībā nav konstatējusi Kredītiestāžu likuma un tam pakārtoto normatīvo aktu pārkāpumus. Izskatot 8 sūdzībās minēto, ir konstatētas nepilnības banku iekšējās kontroles sistēmas darbībā un 36 sūdzībās minēto Komisija izmantos uzraudzības vajadzībām.

Saņemto sūdzību skaits par dažādiem tirgus dalībniekiem var atšķirties, jo to uzņēmējdarbības un tirgus daļas apjoms, kā arī uzņēmējdarbības veids ir atšķirīgs. Sniegtie dati jāaplūko šo rādītāju kontekstā.


 
KOMISIJAS SAŅEMTĀS SŪDZĪBAS PAR APDROŠINĀŠANAS SABIEDRĪBU DARBĪBU

No 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim kopā saņemtas 65 apdrošināšanas sabiedrību klientu sūdzības.

Pēc visu saņemto klientu sūdzību izskatīšanas, Komisija ir pieprasījusi apdrošināšanas sabiedrībām sniegt skaidrojumus par radušos situāciju. Nevienā no 65 sūdzībās minētajiem gadījumiem Komisija nav konstatējusi normatīvo aktu prasību pārkāpumus, par kuriem būtu piemērojamas Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likumā paredzētās sankcijas.

Saņemto sūdzību skaits par dažādiem tirgus dalībniekiem var atšķirties, jo to uzņēmējdarbības un tirgus daļas apjoms, kā arī uzņēmējdarbības veids ir atšķirīgs. Sniegtie dati jāaplūko šo rādītāju kontekstā.

Komisijas saņemto sūdzību kopskaits - salīdzinājums pa gadiem

Par Patērētāju  tiesību aizsardzības centra (PTAC) saņemtajām un izskatītajām sūdzībām